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2024/04/27 11:25 |
ゲーム開発:ゲーム開発でのソフトウェアアーキテクチャ
Working IEEE/IFIP Conference on Software Architecture (WICSA) 2008」というカンファレンスでのキーノートに次のものがあるっぽい。

 Software Architecture in Game Development
 Andrew Brownsword
 Chief Architect, Electronic Arts

アブストラクトはこんな感じらしい。
abstract: Video games have now existed in various forms for over 30 years, and have evolved from humble beginnings into remarkably complex software projects. The ever present emphasis on an immersive audio/visual experience has put game developers in the position of being on the bleeding edge of exploring the performance of modern consumer hardware. This talk will discuss the elements that make up a contemporary video game, the software processes that are involved in development, key challenges, and look at some important design patterns that form the architectural basis. 

カンファレンスは、2月の18日から22日まで開催。開催後、キーノートのプレゼンスライドが公開されるかもしれないので忘れないでチェック。
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2008/01/28 21:59 | Comments(0) | TrackBack() | ゲーム開発

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